wtorek, lutego 14, 2017

Ananas - listopad - Terenia

Witam walentynkowo :)

Walentynki, więc mój czerwony ananas wpasował się kolorem.
Mimo, że listopadowe mozaikowe ściegi proste, ja nie potrafiłam się z nimi szybko uporać. Prułam i prułam, a jeszcze jakieś pomyłki pewnie się znajdą.




Jasne ściegi haftowałam kordonkiem nr 5 Anchor Perle nr 8, a ciemne kropki muliną DMC Rayon S326.


Oprawiłam całość i listopadowe ściegi złotymi nitkami. Dziś może mi się uda resztę ramek przyszyć.Wczoraj wyprułam wcześniej zrobione ramki, ponieważ nie kupiłam brakujących nici DMC. Nitki z Madeiry różnią się faturą od tych z DMC, którymi zaczęłam. :(

Na koniec również czerwony bukiet tulipanów ( niewalentynkowy), które od niedzieli radują moje oczy. 


Życzę Wam walentynek trwających cały rok, nie tylko w jeden dzień i pozdrawiam słonecznie . 

2 komentarze:

  1. Prześliczny haft. Podziwiam. Tym bardziej, że nie znam tej techniki.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Technikę łatwo poznać; w poszczególnych miesięcznych postach jest każdy ścieg opisany.
      Zapraszam ! Piękne wzory są również w poprzednich latach :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń

Porozmawiajmy ...